תנאי שימוש ופרטיות – גאלה

1. כללי 1.1 תנאי השימוש שלהלן חלים על השימוש באתר https://events.vegan-friendly.com/ .
למען הסר ספק, המונח "האתר" מתייחס לאתר על כל חלקיו ולתוכן האתר מכל סוג ומין שהוא, לרבות כל המידע והתוכן הכלול באתר.1.2 השימוש באתר מעיד על הסכמתך לתנאי השימוש, כלשונם ובמלואם, ומהווה הסכמה בהתנהגות לתנאי השימוש. המשתמש מתבקש לקרוא את תנאי השימוש בקפידה.1.3 האתר מנוהל ומופעל על-ידי עמותת ויגן פרנדלי  (ע"ר 580563336‎‎).1.4 הגישה לאתר והשימוש בו ובכלל זה בתכנים הכלולים בו ובשירותים השונים הפועלים בו כפופים לתנאים המפורטים להלן (להלן: "תנאי השימוש") המסדירים את היחסים בין העמותה לבין כל גולש/ת, צופה, משתמש/ת באתר או במידע המצוי בו ו/או מקבל/ת מידע ו/או שירות המפורסם באתר, במישרין או בעקיפין (להלן: "המשתמש/ת" או "המשתמשים").1.5 תנאי השימוש חלים על השימוש באתר ובתכנים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, סמארטפון, טאבלט וכיו"ב).
כמו כן תנאי השימוש חלים על השימוש באתר בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.1.6 בתנאי השימוש המונחים "מידע" או "תוכן" או "תכנים" כוללים מידע מכל מין וסוג, לרבות כל תוכן מילולי, חזותי, קולי, אור קולי (audio visual) או כל שילוב ביניהם וכן עיצוב, עיבוד, עריכה, הפצה ודרך הצגתם של התכנים לרבות (אך לא רק): תמונה, צילום, איור, הנפשה, תרשים, הדמיה, סרטון, קובץ קולי וכן כל אובייקט, תוכנה, קובץ, קוד מחשב, יישום, תסדיר (format), פרוטוקול, טופס אלקטרוני, מאגר נתונים וממשק וכל תו, סימן סמל וצלמית(icon).1.7 כל התייחסות לחלק מן האתר מתייחסת לכל חלק מסוים מתוכן האתר, לרבות כל עמוד באתר או חלק מעמוד, או לכל אובייקט, תכונה, אפשרות, אפליקציה או חלק אחר של האתר, כפי שיהיה מעת לעת.1.8 בתנאי שימוש זה "מחשב" – לרבות כל מתקן או אמצעי המאפשר גישה לתכנים באמצעות רשת האינטרנט, כגון: טלפון חכם ("סמארטפון"), מחשב לוח (tablet) וכד'.1.9 תנאי השימוש באתר מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים לנשים וגברים כאחד.

2. התכנים באתר והמידע המוצג בו 2.1 האתר בכללותו לרבות כל המידע המופיע בו והתוכנה העומדת בבסיסו, מוצעים למשתמשים כמו שהם (AS IS). 2.2 העמותה עושה מאמצים כדי שהמידע הכלול באתר יהיה מדויק ומעודכן ואולם יתכן ותכנים מסוימים אינם שלמים ו/או ייתכן ונפלו טעויות טכניות ואחרות בתוכן מסוים, לרבות ברכיבי תוכנה. העמותה לא תישא באחריות לנזק, הוצאה ו/או אובדן שיגרמו למשתמשים עקב טעויות ו/או אי דיוקים במידע כאמור.2.3 העמותה מבהירה כי המידע המוצג באתר הינו מהווה המלצה ואינה מחליפה המלצת תזונאית ו/או רופא. כל הסתמכות על המידע המוצג באתר הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.2.4 אין בתשדורת מידע לאתר או ממנו כדי ליצור בין המשתמש לבין העמותה יחסים משפטיים כלשהם, למעט חובותיו המשפטיות של המשתמש כמפורט בתקנון זה. 3. זכויות יוצרים 3.1 האתר בכללותו והמידע המופיע בו, לרבות תוכנו (ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל – גם עיצובו, יישומי התוכנה שבו, השמות וסימני המסחר וכל פרט אחר המופיע בו או גלום בו), הינם קניינה הבלעדי של העמותה או של צדדים שלישיים שהתירו לעמותה להשתמש בהם והם מוגנים על ידי הדין, לרבות חוקי מדינת ישראל, אמנות בינלאומיות ודיני מדינות זרות. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הזכויות בכל סימן מסחר של העמותה יוותרו בבעלותה הבלעדית והמשתמשים אינם רשאים לעשות בו כל שימוש.3.2 המשתמש מתחייב לנהוג על פי הדינים והאמנות הנ"ל ונאסר עליו לגרום לכל שינוי או סילוף במידע, להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות או למכור או להשכיר כל חלק מן המידע הכלול באתר ו/או לעשות שימוש בשמות ובסימנים המסחריים המוצגים באתר, ללא הסכמתה של העמותה בכתב ומראש.5. כפיפות למדיניות הפרטיות5.1 העמותה מייחסת חשיבות רבה לשמירה על פרטיות המשתמשים באתר. מדיניות הפרטיות של העמותה מפורטת באתר זה והיא מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה. הואיל ומדיניות הפרטיות יכולה להשתנות מעת לעת, מומלץ למשתמש לחזור ולקרוא את מסמך המדיניות מפעם לפעם. השימוש באתר מהווה אף הסכמה למדיניות הפרטיות.
6. חובות המשתמש 6.1 המשתמש מתחייב שלא להשתמש באתר באופן שאינו תואם לכל דין, לרבות כל שינוי או מחיקה של מידע או תוכן.6.2 המשתמש מתחייב שלא לבצע על פעולה המהווה זיוף, התחזות,הטעיה או הונאה.6.3 המשתמש מתחייב שלא לעשות כל שימוש מסחרי במידע ובתוכן שבאתר, או בכל חלק מהם. 9. הגבלת אחריות9.1 השימוש באתר נעשה על אחריות המשתמש בלבד. העמותה אינה נושאת בכל אחריות או חבות בגין כל שיבוש, טעות או השמטה בתכולת האתר. העמותה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או אגבי עקב גישה לאתר והשימוש בו או עקב מניעה כלשהי מהגישה או השימוש באתר, בין בעילה חוזית ובין בעילה נזיקית. העמותה אינה אחראית לכל נזק לרבות בשל נגיף- מחשב ("וירוס"), תכונות עוינות הידועות כסוס טרויאני, תולעים (Worms) , ואנדלים (Vandals), יישומים מזיקים (Malicious Applications), רוגלות או יישומי תוכנה למיניהם לציוד המחשב של המשתמש או לכל רכוש אחר של המשתמש, שיגרמו בשל גלישה או שימוש באתר ובכלל זאת, בשל הורדת מידע המאתר.
 10. הוראות שונות 10.1 העמותה רשאית בכל עת להכניס שינויים באתר, להסיר כל חלק מהאתר ולהוסיף לו, מעת לעת, על-ידי עדכון האתר, וכן להפסיק ולהתחיל את פעילות האתר.10.2 במידה ויקבע שתנאי כלשהו מתנאי השימוש אינו תקף או שאינו בר אכיפה, אזי התנאים שתוקפם נשלל או שאינם ניתנים לאכיפה ייחשבו כאילו הוחלפו בתנאים תקפים הניתנים לאכיפה שתוכנם תואם במידת הקירוב הגדולה ביותר את משמעות וכוונת התנאים המקוריים ואילו יתר תנאי השימוש יישארו בתוקפם.10.3 המשתמש אינו רשאי להמחות, להעביר או להסב את זכויותיו והתחייבויותיו לפי תנאי שימוש אלה, או כל חלק מהן, או כל חשבון או הרשאה שיינתנו לו לאתר או לכל חלק ממנו.10.4 כל הפעילות באתר וכל הקשור והכרוך בה, לרבות תנאי השימוש, יוכפפו לדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לאתר ולשימוש בו ולתנאי השימוש תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב, ישראל.

10.5 העמותה שומרת על זכותה להכניס שינויים בתנאי השימוש בכל עת, לפי שיקול דעתה, וללא התראה מוקדמת וכל שינוי בתנאי השימוש יכנס לתוקפו מיד עם פרסומו באתר, במסגרת תנאי השימוש, אלא אם נקבע אחרת. באחריות המשתמש/ת לבדוק ולהתעדכן, מעת לעת, בתנאי השימוש.

10.6 כל שאלה או בעיה הקשורה לאתר או לתנאי השימוש בו וכן בכל הצעה לשיפור או המלצה יש להפנות ל:
daniella@vegan-friendly.com

10.7 שימושו של המשתמש באתר מהווה הצהרה ואישור מטעמו, כי קרא את תקנון זה, הבין את תוכנו, והסכים להוראותיו. המשתמש מוותר בזה מראש ולא יהיה רשאי לבוא בכל טענה ו/או דרישה כנגד העמותה או מי מטעמה ביחס לנושאים המוסדרים בתקנון זה.

מדיניות הפרטיות:

1. כללי

בעת שימוש בשירותי האתר נאסף עליך מידע. מידע מסוג זה הינו מידע שאתה מוסר ביודעין. בין היתר, קיים מידע סטטיסטי ומצטבר. המידע יכול לכלול גם פרטים נוספים, כגון פרסומות שקראת באתר, העמודים שבהם צפית, ההצעות והשירותים שעניינו אותך, כתובת האינטרנט ממנה נכנסת לאתר (IP) ועוד. 

2. מאגר המידע

במסירת מידע אישי הנך נותן את הסכמתך שהמידע האישי יכלל במאגר המידע שמנהלת העמותה בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 (להלן: "מאגר המידע") בהתאם לתנאי השימוש ולמסמך זה.

 3. הזכות לעיין במידע

הנתונים שיאספו על ידי העמותה יישמרו במאגר המידע.

4. איסוף מידע לצרכים סטטיסטיים

העמותה אוספת ומנתחת מידע על היקף השימוש באתר, תדירות השימוש בו, מקורות הגישה של המשתמשים לאתר וכיוצא באלה. המידע הנאסף הוא סטטיסטי במהותו, הוא אינו מזהה את המשתמש באופן אישי והוא נועד לצרכי ניתוח, מחקר ובקרה.

5. אבטחת מידע

העמותה מיישמת נהלים ומפעילה מערכות אבטחת מידע כדי להגן על המשתמשים שלנו בפני גישה בלתי מורשית למידע שבידיה. עם זאת, אין באפשרותנו להבטיח ביטחון מוחלט מפני חדירות למחשביה על ידי גורמים בלתי מורשים והעמותה אינה מתחייבת שהשירותים יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן על ידה. העמותה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם עקב חדירה למידע המוחזק בידיה, לרבות פגיעה בפרטיות, אלא אם יוכח כי החדירה נעשתה במזיד מצידה של העמותה. בכל מקרה, העמותה לא תהיה אחראית והמשתמש מוותר בזה על זכותו לפיצוי בגין כל נזק בין ממוני ובין שאינו ממוני וכל נזק עקיף או תוצאתי.

7. שינויים במדיניות הפרטיות

מדיניות הפרטיות שלנו עשויה להשתנות מעת לעת. אם יבוצעו שינויים במדיניות הפרטיות שעניינם צמצום זכויותיך או שימוש שונה במידע האישי שמסרת, תפורסם על כך הודעה באתר.

8. יצירת קשר 

בכל שאלה או בעיה הקשורה למדיניות הפרטיות באתר יש לפנות ל: daniella@vegan-friendly.com